Polityka prywatności

Polityka prywatności

Szanowni Państwo

Pragniemy poinformować, że od 25 maja 2018 r. ma zastosowanie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

W związku z wprowadzanymi zmianami chcielibyśmy poinformować w jaki sposób obiekt noclegowy GRANADA Pensjonat & SPA korzysta z Państwa danych.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Administrator danych

Administratorem Państwa danych osobowych jest Granada Pensjonat& Spa Renata Siekańska, ul. Łężyce 48, 57-340, NIP: 7951289417. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie Polityką Bezpieczeństwa, opracowaną w oparciu o: Rozporządzenie MSWiA z dnia 29 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 100, poz. 1024 ze zm.); Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.).

Rodzaj i cel przetwarzanych danych osobowych

Jakie rodzaje informacji na twój temat GRANADA Pensjonat & SPA może zbierać i przetwarzać?

O ile udostępniono nam dane dotyczące osoby, zbieramy i wykorzystujemy je w celu korzystania z usług hotelowych, tj. odpowiedzi na Państwa zapytania, realizacji zawartych z Państwem umów dotyczących zakwaterowania i pozostałych usług świadczonych przez obiekt, wystawiania faktur, a także przesłania informacji marketingowej oraz oferty handlowej - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu odpowiedzi na Państwa zapytania, realizacji zawartych z Państwem umów dotyczących zakwaterowania i pozostałych usług świadczonych przez obiekt, wystawiania faktur, a także przesłania informacji marketingowej oraz oferty handlowej.

W przypadku niepodania danych nie będzie możliwa realizacja celu i/lub usługi.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Powierzenie danych osobowych innym firmom

Bez Twojej wyraźnej zgody, nie udostępniamy Twoich danych osobowych firmom czy osobom trzecim, które mogłyby wykorzystać je dla własnych celów. Wyjątek stanowią uprawnione organy Państwowe, działające w ramach obowiązujących przepisów prawa, którym jesteśmy zobowiązani udostępnić Twoje dane.

Dane osobowe niezbędne do wystawienia faktur wraz z dokumentami są przekazywane do biura rachunkowego i przechowywane przez okres 10 lat. Usługodawcy ci, na mocy odpowiednich umów, zobowiązani są jednak do wykorzystywania powierzonych im danych wyłącznie według naszych wytycznych oraz w ściśle określonym przez nas celu. Zobowiązujemy ich również do stosownego zabezpieczenia Twoich danych i zachowania ich w tajemnicy.

Polityka e-mailowa

Polityka wysyłania wiadomości e-mail od GRANADA Pensjonat & SPA?

Wyślemy do Ciebie e-mail tylko, jeśli podasz nam swój adres e-mailowy i poprosisz nas o skontaktowanie się z Tobą. E-mail od nas możesz otrzymać także w związku ze zmianami w Twojej rezerwacji złożonej przez Internet lub w ramach potwierdzenia rezerwacji złożonej osobiście lub telefonicznie.

Wizyty w obiekcie, a dane i wizerunek

Wizyta w obiekcie – monitoring

Kiedy odwiedzasz nasz obiekt, Twój wizerunek może zostać zarejestrowany przez nasze kamery monitoringu. Nie prowadzimy monitoringu w miejscach, gdzie mogłoby to prowadzić do naruszenia Twojej prywatności. Nie wykorzystujemy też zarejestrowanego obrazu do żadnych innych celów. Dostęp do nagrań jest możliwy wyłącznie dla wąskiego grona naszych zaufanych pracowników i nie są one udostępniane nikomu, poza uprawnionymi organami państwowymi, jako materiał dowodowy na potrzeby prowadzonych postępowań. Czas przechowywania nagrań ograniczyliśmy do 14 dni i po tym czasie, są one nadpisywane, bez możliwości odtworzenia.

Wizyta w obiekcie

Zamawiając usługę lub wycenę osobiście możesz zostać poproszony o podanie określonych danych osobowych, które będą niezbędne dla prawidłowej obsługi Twojego celu. Taka sytuacja będzie miała miejsce szczególnie, jeśli zdecydujesz się skorzystać z naszych usług. Wtedy, poprosimy Cię o dodatkowe dane kontaktowe oraz Twój adres, które będą nam potrzebne do realizacji zamówienia.

Personel obiektu

Jeśli skontaktujesz się z jednym z pracowników naszego obiektu, możemy poprosić Cię o pewne informacje, które będą niezbędne dla załatwienia sprawy, z którą się do nas zwracasz. Będą one wykorzystane wyłącznie w tym celu. W określonych przypadkach, będziemy korzystać z usług firm trzecich, którym powierzymy Twoje dane wyłącznie w takim zakresie, w jakim będzie to konieczne dla załatwienia Twojej sprawy. W tym przypadku, mogą to być dostawcy usług transportowych, itp.

Twoje prawa dostępu do treści danych

Informujemy, że mają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych i żądania ich kopii, sprostowania swoich danych osobowych, żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych, przenoszenia danych, a także usunięcia danych, jeżeli nie jest realizowany żaden inny cel przetwarzania, np. przetwarzanie na podstawie wyrażonej zgody oraz cofnięcia zgody.

Skasowanie zapamiętanych danych osobowych następuje przy odwołaniu Państwa zgody na ich przechowywanie, albo gdy ich znajomość nie jest już potrzebna do realizacji celu, dla którego je zapamiętano, lub też kiedy ich przechowywanie jest niedozwolone z innych powodów ustawowych.

Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Wypełnij formularz i wyślij do nas zapytanie o wolne miejsca Zapytaj o dostępność